Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

woensdag 28 juni 2017

DOORNROOSJE PUZZEL

Ik ben niet zo heel erg bezig met het verzamelen van mijn jeugd, iets waar menigeen om mij heen wel mee bezig is. Oude dingetjes van toen, speelgoed, kleding of omgeving. Maar toen ik laatst deze puzzel tegenkwam, had ik het toch ook wel even. Niet als herinnering aan een middagje bij Oma of spelen met een vriendje. Gewoon, de afbeelding op zichzelf.
De doos meet 20x26cm en de 48 houten stukjes passen er gelegd in.
Het is mij onbekend wie de tekenaar is. Met name de heks is best apart vorm gegeven.
De puzzel is een uitgave van Otto Maier Verlag (nr.15.334) onder de naam Ravensburger. Het jaar is onbekend, maar dat zal toch wel eind jaren 60 geweest zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten