Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

zondag 8 september 2013

GANDALF TIJDSCHRIFT KOMPLEET

Eindelijk is de tijdschriften-kollektie van Gandalf kompleet. Alle 58 voorkanten zijn te zien op de collectie pagina GANDALF bovenaan rechts (of klik HIER)
De toegevoegde nummers zijn 1, 44, 52, 53, 55 en 56. Daarmee is dit volledige overzicht van het literaire seksblad (dat is verschenen van 1964 tot 1971) redelijk uniek op het internet.

3 opmerkingen:

  1. Zeker een heel bijzonder tijdschrift. Ik ben op zoek naar nrs. 1 - 11

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was 20 jaar, maar wat “achterlijk”, ik las de Gandalf dan ook met rode oortjes, kan mij nog herinneren over een tehuis voor meisje, gerund door nonnen, ‘s-nachts gingen de meiden onder het raam van de nonnen met lakens over zich heen, gillend, “Ik ben Trappe Doele en ik kom je bij je kut pakken”! Nou dat was wat hoor, in die tijd. Ook las ik een artikel over de techniek van deep troath pijpen. Dat zou ik nog wel eens willen lezen…😜
    Piet Gamelkoorn

    BeantwoordenVerwijderen