Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

zaterdag 11 augustus 2012

BEVERLY HILLS 90210 9: ANSICHTKAARTEN 2/2

Interstat in Amsterdam heeft in 1992 twee reeksen ansichtkaarten uitgegeven van de TV-serie Beverly Hills 90210. Hoeveel kaarten elke serie bevat zou ik niet weten. Vandaag de 15 uit de tweede reeks die ik in huis heb. Elke kaart begint met 019, gevolgd door een 3-cijferig getal. De eerste (die ik heb) is 112, daarna 136, 143, 167, 174, 181, 198, 204, 228, 235, 242, 259, 266, 273 en als laatste 280. Ik neem aan dat de tussenliggende cijfers andere onderwerpen bevatten.
 

1 opmerking:

  1. Heb je die serie gevolgd? Ik vond 't meer iets voor meisjes. Die kids zeggen me niets, behalve een gast, die twee jaar terug in Call Me Fitz een autoverkopende versierder speelde. Het concept leek gejat uit een terugkerende sketch van The fast show: http://www.youtube.com/watch?v=1BXIbl2F6gs&feature=related

    BeantwoordenVerwijderen