Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

zondag 26 september 2010

PAULUS DE BOSKABOUTER 2

Een houten puzzel (27x25 cm, met 42 stukjes) van Paulus de Boskabouter. Helaas heb ik er geen doos bij, maar het had erger gekund. Er had bijvoorbeeld een stukje kunnen ontbreken, toch? De tekening is van Jean Dulieu zelf, gezien de inskriptie rechts onder. De afbeelding is de eerste uit een reeks van vier, uitgegeven in 1962 door TKF it Enschede.

1 opmerking:

  1. Beste,

    Mijn grootvader was de oprichter van TKF Enschede, Mijn naam is Jaimy de Vries. Ik probeer zoveel mogelijk van mijn opa zijn bedrijf terug te vinden, aangezien er veel verloren is gegaan in de brand van 1964. Ik koop hem dus erg graag van je !

    Met vriendelijke groet Jaimy de Vries

    BeantwoordenVerwijderen