Hallo verzamelaars in Nederland en de rest van de wereld. Op deze site zijn we leuke en vreemde verzamelobjekten aan het presenteren. Onder deze voorwerpen kun je dingen verwachten van Serge Gainsbourg, Michaelis, Elf Provincien, ronde puzzels, Simplex, Tom-Tas, Kolibri en Pinkwin. Maar ook voorwerpen uit Lourdes, De Fabeltjeskrant, Rick de Kikker, Man from U.N.C.L.E en zelfs enige erotiek. Ja ja, een veelzijdige verzameling is de essentie van HET Verzameloord.

maandag 20 september 2010

DISCOBAR VAN V&D


Op 7 augustus plaatste ik een bericht over een zegel van de Discobar (wat een prachtig woord voor een platenwinkel) van V&D. Nu vond ik tussen de algemene merk-singlehoezen twee enveloppen van diezelfde discobar, vermoedelijk bedoeld als verpakking van een single ná het kopen. Beide met een tamelijk extreem ontwerp. De bovenste envelop heeft dezelfde achterkant. De onderste achterkant is wit. Uiteraard geen jaartal. Wie weet hier iets van?

In september 2016 vond ik nog een zakje van V&D Discobar dat ik voor de volledigheid hier toevoeg:
 

1 opmerking:

  1. Je ziet pas iets als je het ziet. Vandaag zag ik dat ik ook zoiets heb staan. Het is een hoes met een vinylplaat erin. Wat er opstaat weet ik niet. Ik heb wel een pickup, maar die is al heel lang niet gebruikt. Heb foto's gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen